Kerkdienst 19 december 2021
19 dec 2021

Kerkdienst Kerkdienst 19 december 2021

Vierde zondag van advent

Welkom bij de live-dienst. Gezegende dienst gewenst!

Dienstleider:

Bijbellezer: Suze Kuiper

De collecte vandaag is voor: Diaconie

Download hier het werkblad van deze dienst

=== extra bericht van het bestuursteam ===

De persconferentie van zaterdagavond maakt alles weer anders. Het bestuursteam heeft er kennis van genomen, en de maatregelen van de regering hebben ons het volgende doen besluiten:

De dienst van zondag 19 december wordt gestreamd, maar de kerkdeur is wel open. Wie het bericht mist en/of wel komt, is hartelijk welkom. Voel je natuurlijk vrij om niet te komen, ook al ben je aangemeld. In de Koepelkerk gelden de regels voor afstand, mondkapjes, wat te doen bij klachten natuurlijk meer dan ooit. Deze lockdown is een grote tegenslag, ook met oog op de komende feestdagen.

Voor de komende diensten beraden we ons deze week.  Het advies dat zal worden gegeven uit het overleg tussen kerken en overheid, zal leidend zijn. Blijf dus ook het nieuws op onze website volgen.

Het kinderwerk, zoals dat voor zondag stond gepland, kan ook niet doorgaan. Dat geldt dus ook voor de catechisatie.  Dat is een grote teleurstelling voor United, voor de leiders en iedereen die er zo enthousiast bij betrokken is.  Maar het kan niet anders.

We geloven dat God deze wereld bestuurt, ook in pandemieën. We worden beperkt in onze mogelijkheden van ontmoeting, juist in de eredienst. Maar laten we daarom, zeker in de koepels, met elkaar blijven meeleven, door de mogelijkheden die er wel zijn: telefoon, internet, kaarten, etc. En laten we voor elkaar, voor mensen in de zorg, en ook voor de regering blijven bidden!

Het bestuursteam.