Concert Magna Musica - Ensemble
14 mei 2022
14 mei 2022

Concert Concert Magna Musica - Ensemble

Het eerste concert in de serie 'muziek in het hart van Arnhem'

De kosterij van de Koepelkerk gaat beginnen met een nieuwe muziekserie genaamd 'muziek in het hart van Arnhem'. De serie zal gaan bestaan uit concerten van verschillende genres die een brede doelgroep raken. Op deze manier kan iedereen op eigen wijze van muziek genieten in het hart van Arnhem.

Op 14 mei 2022 trappen we deze nieuwe serie af met een concert door het Magna Musica Ensemble.

Deze zaterdagmiddag staan werken van o.a. Rutter, Tallis en Schütz staan op het programma.

Het ensemble repeteert twee maal voor dit project in een maximale bezetting van veertien zangers. De samenstelling van de zangers is ieder project wisselend, omdat het vrijblijvend is om mee te doen en omdat het repertoire ook wisselt per concert. Tijdens de repetities groeit men steeds meer naar elkaar toe en tijdens het concert hoor je één homogene klank. Diddy van der Stouwe begeleidt het koor op orgel of piano waar nodig. De algehele leiding is in handen van Joalien van den Houten.

Het concert is van 16:00u-17:00u. De deuren gaan om 15:30u open.

Kaarten zijn hier verkrijgbaar.

Volwassenen: €15

t/m 12 jaar: €7,50