Geloven

Geloven is iets persoonlijks, tussen jou en God, maar wat je wel met anderen kunt delen. Ook binnen een kerkelijke gemeente geloven de gemeenteleden ieder op hun eigen manier. Wat hetzelfde is, is dat we het belangrijk vinden om ons geloof met elkaar uit te dragen en te delen. Dat doen we bijvoorbeeld tijdens een kerkdienst op zondag, maar ook tijdens andere momenten in de week. Als we een lezing volgen in de kerk, als we een avond hebben samen in onze Koepel of als we samen een cursus over het geloof volgen. Bij samen geloven hoort ook dat we het praktisch willen maken, door ons in te zetten voor weer andere mensen en ook door te genieten van wat God ons geeft in de wereld om ons heen.

We nodigen je van harte uit om een keer deel te nemen aan onze kerkdienst waar we samen ons geloof delen.