Pastoraal team

Het houdt me bezig….

… en regelmatig kan je het erover hebben: in je relatie, in de koepel, met vrienden, familie, collega’s, klas- studie- of buurtgenoten. En soms is het fijn om wat je maar niet loslaat te delen met iemand die net wat verder van je afstaat. Dacht je hiervoor al eens aan het pastoraal team?

In het team zitten mensen die willen luisteren naar wat je bezighoudt. Onze ervaring is dat een gesprek of twee vaak al genoeg voor je is om een andere kijk te krijgen op de situatie. Andere keren zijn meer gesprekken welkom of kan je gedurende een langere periode een luisterend oor gebruiken.

Ieder thema doet ertoe en is het waard om aandacht aan te geven.

Contact Pastoraal Team

Probeer het eens als er iets is waar je mee loopt en neem contact met ons op via ons mailadres.

Je kunt ook informeren bij een van de andere teamleden. Log daarvoor in op deze site en je ziet onze contactgegevens. We kijken dan samen met jou naar een passend vervolg.

Coördinator Pastoraal Team | Eline de Gelder | pastoraalteam@koepelkerk.nl

Wil je wat aan ons kwijt of heb je een vraag?