Ruimte huren?

De Koepelkerk is een prachtige locatie voor persoonlijke bijeenkomsten, zoals een bruiloft of een uitvaart. Ook kun je aan de Koepelkerk denken bij de organisatie van evenementen zoals een symposium of concert. De vergaderzalen van Achter de Koepel bevinden zich direct achter de kerk.

Achter de Koepel wordt ook verhuurd door de Stichting In de Weerd. Met deze stichting werkt de Koepelkerk samen aan de exploitatie van het gebouw. De vergaderzalen zijn voorzien van moderne apparatuur en bieden met negen kleinere en drie grotere zalen ruimte aan 100 – 120 personen. Bij de huur kan volledige catering worden aangeboden.

De zalen van de Koepelkerk zijn 6 dagen per week te huur. (maandag t/m zaterdag) Op zondag zijn de kerk en het gebouw Achter de Koepel in gebruik voor kerkelijke activiteiten.

koster@koepelkerk.nl | +31 6 109 789 61

Meer informatie nodig?

Neem dan contact op met de koster/beheerder van de koepelkerk via koster@koepelkerk.nl of met de dominee via dominee@koepelkerk.nl.

Neem contact op!