Grote Zaal huren?

De Grote Zaal van de Koepelkerk is een prachtige locatie voor persoonlijke bijeenkomsten, zoals een bruiloft of een uitvaart. Ook kun je aan de Koepelkerk denken bij de organisatie van evenementen zoals een symposium, congres of concert.

Type verhuur

De Koepelkerk is de thuisbasis en het gebedshuis van de NGK Arnhem-Koepelkerk. Het gebouw is actief als kerk in gebruik. Als Koepelkerkgemeenschap vinden wij het mooi dat de kerk ook ingezet wordt voor andere activiteiten. De kerk is een prachtig, monumentaal pand midden in de binnenstad. We willen het een veilige en verbindende plaats laten zijn voor alle Arnhemmers. Wat betreft de verhuur richten wij ons naast rouw- en trouwceremonies specifiek op sociale, maatschappelijke en culturele evenementen. Dat zijn de zaken die de samenleving verrijken. Het is voor ons belangrijk dat de activiteiten van de kerkelijke gemeenschap en de activiteiten eromheen elkaar versterken en aanvullen.

Helaas kunnen wij geen ruimte bieden aan

• Openbare politieke evenementen.
  • Evenementen die niet passen bij de identiteit en sfeer van een christelijk kerkgebouw.
  • Concerten en evenementen waarin antichristelijke elementen voorkomen.
  • Privé feesten.
  • Dansfeesten. Wel verwelkomen wij culturele dansvoorstellingen.

In alle gevallen beslist de beheerder, zo nodig in samenspraak met de Commissie van Beheer en/of de Kerkenraad welke evenementen er in de Koepelkerk plaatsvinden.

Inrichting

De grote zaal is flexibel in te richten volgens de wensen van de klant. Wij denken graag met je mee voor de beste inrichting. Voor de huur van materialen zoals podia, geluidsapparatuur, verlichting, etc. werken we samen met betrouwbare partners zoals Arma Horeca Verhuur en Designed2Rock.

Catering

Onze vaste cateraar is Boerderijcafé De Hooijmaat uit Arnhem Zuid. Zij zijn een bijzonder horecabedrijf in Arnhem. Naast het werken met pure producten, werken er ook pure mensen. Mensen met een verstandelijke beperking, of mensen die wat meer moeite hebben dan gewoonlijk met het vinden van een baan. Hen geven zij graag een kans om zo goed mogelijk en op een waardige manier mee te doen in de maatschappij. In overleg kan er in voorkomende gevallen gekozen worden voor een eigen cateraar.

Ons gebak en andere lekkernijen betrekken wij van Bakkerij Hilvers, locatie Markt. De bakkerij aan de Markt is uniek, want naast een supergezellige inrichting is hier ook de leerbakkerij van Hilvers Social gevestigd. Via Hilvers Social bieden zij beschutte werkplekken aan mensen voor wie meedraaien in het arbeidsproces niet vanzelfsprekend is. Onder begeleiding van betrokken leermeesters leren zij het bakkersvak en dat levert de heerlijkste producten op!

Personeel

De Koepelkerk is geen grote organisatie met eigen bedienend personeel. Voor groepen kleiner dan 20-25 personen wordt u doorgaans ontvangen door onze eigen koster of één van zijn medewerkers. Voor groepen groter dan 25 personen huren we personeel in bij Feestgemak uit Arnhem.

Beschikbaarheid

De Grote Zaal van de Koepelkerk is beschikbaar voor verhuur op zaterdagen en doordeweekse dagen. Op zondagen is de kerk in gebruik voor de zondagse eredienst dan de NGK Arnhem-Koepelkerk. Op dinsdagen is de Grote Zaal beperkt beschikbaar vanwege de wekelijkse lunchpauzeviering.

Voorzieningen

• Groot 16:9 presentatiescherm met beamer.
  • 1 headset microfoon en 2 draadloze handmicrofoons.
  • Ontvangstbalie.
  • Schimmel vleugel.
  • PreSonos mengpaneel aangesloten op geluidssysteem van de kerk. (alleen bij te huren indien de huurder een ervaren en professionele geluidstechnicus heeft.)
  • 3 LCD schermen om liturgie of berichten op te plaatsen.
  • HD kwaliteit camera’s voor livestreaming en opname.
  • De Grote Zaal is middels een lift toegankelijk voor rolstoelgebruikers en mensen die minder goed ter been zijn. De lift is 125cm diep en 92cm breed. Ook is er een toilet voor mensen met beperkingen.
  • Ringleiding.

Tarieven

De Grote Zaal is per dagdeel te huur.

Dagdeel 1: 8.00u-12.00u

Dagdeel 2: 13:00u-17:00u

Dagdeel 3: 18:00u-22:00u

In overleg kan soms van deze tijden afgeweken worden. Het is niet mogelijk om de zaal voor minder dan een dagdeel te huren. Voor de actuele prijzen kunt u contact opnemen met de beheerder via onderstaande gegevens.

Van 1 oktober t/m 30 april geldt er een toeslag voor de stookkosten. Deze toeslag bedraagt €100 per dagdeel of €150 voor twee aaneengesloten dagdelen.

Impressie

Bekijk dit filmpje om een beeld te krijgen van de Grote Zaal.

koster@koepelkerk.nl | +31 6 109 789 61

Meer informatie nodig?

Neem dan contact op met de koster/beheerder van de koepelkerk via koster@koepelkerk.nl of met de dominee via dominee@koepelkerk.nl.

Neem contact op!