Persoonlijke uitvaart

De Arnhemse Koepelkerk is een intieme locatie voor een persoonlijke uitvaart. Daarnaast is het voor mensen die in Arnhem zijn geboren en getogen heel mooi om de uitvaart vanuit een typisch Arnhemse locatie, midden in de stad te laten plaatsvinden.

Wil je een uitvaart vanuit de Koepelkerk? Meld dit dan bij jouw eigen uitvaartverzorger. De Koepelkerk staat open voor iedereen, of je nu gelovig bent of niet.

Voor de actuele prijzen kun je contact opnemen met de beheerder.

Catering

Voor catering rondom de uitvaartplechtigheid kan gezorgd worden. Dit kan bijvoorbeeld een kop koffie/thee met cake zijn, maar ook een uitgebreide maaltijd.

Neem contact op met de beheerderom de mogelijkheden te bespreken.

Livestreaming

Wil je meer mensen mee laten kijken met de uitvaart van jouw geliefde? En is daarnaast ook niet iedereen in de gelegenheid om daadwerkelijk live aanwezig te zijn? De Koepelkerk beschikt over moderne camera’s en andere apparatuur om de uitvaartplechtigheid in HD kwaliteit te kunnen livestreamen. Neem contact op voor meer informatie.

Informatie over de fotografie

Fotograaf: CG-Fotodesign

koster@koepelkerk.nl | +31 6 109 789 61

Ruimte huren?

Ben je op zoek naar een mooie ruimte voor een stijlvolle gebeurtenis?

Voor informatie over de mogelijkheden en een vrijblijvende offerte kun je contact opnemen met de koster van de Koepelkerk via koster@koepelkerk.nl of tel. 06- 109 789 61.

Koepelkerk: Jansplein 60, 6811 GD Arnhem.
Achter de Koepel: Janspoort 2, 6811 GJ Arnhem.