Mogelijkheden zaalhuur

Naast dat er op zondag kerkdiensten plaatsvinden in De Koepelkerk, is het ook mogelijk om doordeweeks de kerk te huren voor andere activiteiten. Naast de verhuur van het kerkgebouw zijn er ook vergaderzalen die bij de Koepelkerk horen, die te huren zijn.

In onze kerk staan Jezus en de Bijbel centraal. Ons kerkgebouw is het middelpunt van zondagse erediensten. Voor activiteiten op andere momenten in de week zijn onze gebouwen en zalen te huur voor mensen buiten onze gemeente. Onze zalen zijn uitstekend geschikt voor lezingen, recepties, vergaderingen, presentaties of concerten (grote zaal). De commissie van beheer hanteert het beleid dat de gebouwen alleen beschikbaar worden gesteld voor activiteiten die niet in strijd zijn met onze geloofsovertuiging of met activiteiten in onze gemeente. Voor reserveringen of meer informatie kunt u contact opnemen met de beheerder. Bij twijfel of een activiteit past binnen de identiteit van de gebouwen, beslist de commissie van beheer.

Onze gebouwen staan midden op een druk plein waar ook mensen wonen. De Koepelkerk wil geen (geluids)overlast veroorzaken voor omwonenden. Activiteiten zijn doorgaans om 22:00u afgelopen. In uitzonderlijke gevallen zal dit uiterlijk 00:00u zijn.

Ruimte huren?

Ben je op zoek naar een mooie ruimte voor een stijlvolle gebeurtenis?

Voor informatie over de mogelijkheden en een vrijblijvende offerte kun je contact opnemen met de koster van de Koepelkerk via koster@koepelkerk.nl of tel. 06- 109 789 61.

Koepelkerk: Jansplein 60, 6811 GD Arnhem.
Achter de Koepel: Janspoort 2, 6811 GJ Arnhem.