God ontdekken

Leren over God?

Wil je meer weten over God? Dan willen wij daar graag bij helpen. In onze kerk hebben we samen het doel om God steeds beter te leren kennen. De God waarin wij geloven is genadig. Dat betekent dat het niet uitmaakt wat je doet of wat je geschiedenis is. God ziet je het liefste als jezelf, want hij heeft je gemaakt. Je hoeft niet meer te streven naar perfectie, maar je mag genade ontvangen en tot rust komen. Wij geloven dat je als mens meer tot je recht komt als je God beter leert kennen en dat doen we door te kijken naar Jezus, Gods Zoon. Hij gaf zijn leven uit liefde voor jou, zo vertelt de Bijbel. Om uit die liefde te leven, dat is oefenen. Dat doen we samen als kerk.

Zondagse viering

Wil je eens een kerkdienst meemaken? Je bent van harte welkom! Een kerkdienst zien we als een ontmoeting tussen God en zijn volk. We willen God eren en duidelijk maken dat we met Hem willen leven. Daarom beginnen we de diensten met het uitspreken van onze afhankelijkheid van God, waarna de dominee ons de vredegroet geeft. Vervolgens antwoord de gemeente met een lied en zo gaat het verder waarbij je beurtelings het spreken van God en het spreken van de mensen kunt ontdekken. In de kerk houden we van muziek. Soms speelt er een band, soms zingen we met het orgel. God spreekt tot ons als er uit de Bijbel wordt gelezen. In de overdenking of preek wordt dat wat we hebben gelezen verbonden aan ons leven van alledag. In de Koepelkerk komen mensen van alle generaties samen. We proberen het met de kinderen ook goed te hebben. Voor de allerjongsten is er een crèche.

• agenda en komende dienst
  • link naar (live-)streaming
  • archief met afgelopen diensten

Vraag om gebed?

Misschien heb je het ergens moeilijk mee. Of ben je ongerust. Vind je het zelf lastig om woorden te vinden voor je gebed? Of misschien ben je juist dankbaar of wil je een bijzondere ervaring delen. Er kunnen allerlei redenen zijn om iemand anders te vragen om voor je te bidden. Wij geloven in een persoonlijke God waar we alles tegen kunnen zeggen en die we alles kunnen vragen. Als je hieronder je gebedsverzoek instuurt komt dat bij ons gebedsteam terecht. Dat is een groep bidders uit de Koepelkerk die vertrouwelijk en integer hiermee om zullen gaan.

Meer informatie nodig?

Neem dan contact op met de koster/beheerder van de koepelkerk via koster@koepelkerk.nl of met de dominee via dominee@koepelkerk.nl.

Neem contact op!