Concerten

Ieder jaar worden er veel concerten gegeven in de Koepelkerk. De locatie leent zich qua ambiance en akoestiek uitstekend voor kleine tot middelgrote uitvoeringen. Op dit moment heeft de Koepelkerk geen eigen programmering. Mocht u geïnteresseerd zijn om zelf een concert te organiseren, dan kunt u contact opnemen met de beheerder voor mogelijkheden om de grote zaal te huren.

Op dit moment is er nog geen studioverlichting en verhoogd podium aanwezig. Dit kan in overleg wel gehuurd worden bij één van onze partners.

Onze Schimmel vleugel is ook te huur. Tegen meerprijs kan het voorafgaand aan een concert nog extra gestemd worden.

Uiteraard zijn er ook mogelijkheden om een orgelconcert te geven op ons prachtige, monumentale Naber-orgel.

Voor meer informatie en/of bezichtiging kunt u contact opnemen met de beheerder via koster@koepelkerk.nl