Burgerlijk huwelijk

Ontdek de magie

Wat is er mooier dan om jullie ja-woord te geven in deze prachtige 19e-eeuwse Koepelkerk in Arnhem? Deze sfeervolle ronde kerk is dé locatie bij uitstek om tegen elkaar ‘ja, ik wil’ te zeggen. Familie en vrienden zitten letterlijk in een kring om je heen.

Wil je de Koepelkerk huren als trouwlocatie voor het burgelijk huwelijk? Via de website van de gemeente Arnhem is het ‘aanvraagformulier eigen gekozen locatie’ te downloaden. Vul dit formulier in en neem contact op met de koster/beheerder van de Koepelkerk voor ondertekening en voor de beschikbaarheid van de kerk op jullie trouwdag. We hopen dat je de mooiste dag van jullie leven in onze prachtige Koepelkerk viert!

Voor de actuele tarieven kunt u contact opnemen met de beheerder.

Livestreaming

Het kan zijn dat jullie graag nog meer mensen mee willen laten kijken bij de sluiting van jullie huwelijk. Of dat iemand niet daadwerkelijk live aanwezig kan zijn tijdens dit moment. De Koepelkerk beschikt over moderne camera’s en andere apparatuur om de huwelijksvoltrekking in HD kwaliteit te kunnen livestreamen. Informeer naar de mogelijkheden.

Catering/receptie

Daarnaast zijn er zijn veel mogelijkheden voor catering en/of een receptie in de (zalen van) de kerk. Neem daarom contact op met de beheerder om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken.

De zalen van de Koepelkerk zijn 6 dagen per week te huur. (maandag t/m zaterdag) Op zondag zijn de kerk en het gebouw Achter de Koepel in gebruik voor kerkelijke activiteiten.

Informatie over de fotografie

Fotograaf: CG-Fotodesign

koster@koepelkerk.nl | +31 6 109 789 61

Ruimte huren?

Ben je op zoek naar een mooie ruimte voor een stijlvolle gebeurtenis?

Voor informatie over de mogelijkheden en een vrijblijvende offerte kun je contact opnemen met de koster van de Koepelkerk via koster@koepelkerk.nl of tel. 06- 109 789 61.

Koepelkerk: Jansplein 60, 6811 GD Arnhem.
Achter de Koepel: Janspoort 2, 6811 GJ Arnhem.