Tweede gemeenteavond Financiën
Koepelkerk, benedenzaal
24 sep 2019

Kerkdienst Tweede gemeenteavond Financiën

Vervolg op de Gemeenteavond van 28 augustus 2019. Graag zien we u op 24 september a.s. om 20 uur in de Koepelkerk voor een vervolgavond.

Terugblik gemeenteavond "Samen geven"

Op 28 augustus jl. hebben we met de gemeente over de huidige financiële situatie gesproken. Het was een beladen avond met een uitdagend onderwerp. Er is in alle openheid met elkaar gesproken, ook over lastige onderwerpen en/of moeilijke zaken. In het verleden zijn er bepaalde zaken niet goed gegaan; daar heeft het bestuursteam excuses voor aangeboden.
Op een transparante manier is vervolgens inzicht gegeven in de huidige financiële situatie. Het was mooi om te voelen dat er vertrouwen is en dat samen geven hoop geeft. Er zijn door de aanwezigen veel praktische oplossingen aangedragen. Nogmaals dank daarvoor!
Tijdens de avond zijn we met elkaar niet toegekomen aan het behandelen van de 3 vragen over "Samen geven" die in de presentatie (zie downloads) zijn opgenomen. We doen hierbij de oproep om zelf of samen met uw koepel deze vragen te beantwoorden. Deze kunt u mailen naar samengeven@koepelkerk.nl Indien het voor u mogelijk is, dan ontvangen wij de antwoorden graag voor 20 september a.s.

Tweede Gemeenteavond over de financiën

We kijken met dankbaarheid terug op deze gemeenteavond. Bij de downloads kunt u een uitgebreider verslag lezen, de jaarrekening 2018 inzien alsook de presentatie over de financiële situatie downloaden. We gaan samen met u vol goede moed én in vertrouwen door Hem verder met dit onderwerp! Graag zien we u op 24 september a.s. om 20 uur in de Koepelkerk voor een vervolgavond.