Leerdienst 3 april 2022
03 apr 2022

Kerkdienst Leerdienst 3 april 2022

Leerdienst over het Evangelie van Marcus

Op zondagmiddag 3 april gaan we ons met elkaar verdiepen in het bijbelboek Marcus. We gaan kijken naar bijzonderheden van dit verhaal over Jezus. We verdiepen ons in de achtergrond. We bespreken met elkaar wat ons is opgevallen tijdens het lezen. We staan kort stil waarom Marcus vaak met een leeuw wordt afgebeeld (zie foto.)

Oh ja….. je hebt huiswerk. Lees (of luister) het hele evangelie van Marcus. Daarbij heeft het de voorkeur om het in één keer achter elkaar te lezen. Dan is de kans groter dat je andere dingen opvallen dan normaal.

Door dit huiswerk te doen ben je beter voorbereid op deze leerdienst.

Dit is de eerste leerdienst in het kader van ‘doorgaande bijbellezing.’ Voor de zomer komen er nog drie: 24 april (Matteus), 22 mei (Lucas) en 26 juni (Johannes.)