Leerdienst zondag 25 september
25 sep 2022
25 sep 2022

Kerkdienst Leerdienst zondag 25 september

Een leerdienst waar Alain Verheij voor zal gaan over het onderwerp "Geld en Go€d"

In Geld en go€d onderzoekt Alain Verheij hoe mensen met hun geld omgaan, wat geld met ons doet, en hoe we de wereld mooier kunnen maken door anders naar geld te kijken. Als theoloog zoekt hij op een plek die niet iedere moderne lezer verwacht: in eeuwenoude Bijbelverhalen. Die blijken talloze goede inzichten over geld te bevatten. Daarbij duiken Mozes en Jezus steeds weer op, twee visionairs die hartstochtelijk verlangden naar een nieuwe manier van (samen)leven.

Bijgesloten vindt u een interview met Alain in het FD van 8 september.

Leerdiensten beginnen altijd om 16:00 en kennen een open einde waar alle ruimte is voor vragen, gesprekken en ontmoeting, onder het genot van een hapje en een drankje.