Kerkdienst 16 oktober 2022
16 okt 2022
16 okt 2022

Kerkdienst Kerkdienst 16 oktober 2022

Dit is de derde zondag van het gemeenteproject. In deze dienst zal de Heilige Doop worden bediend

Welkom in deze kerkdienst waarin de Heilige Doop zal worden bediend aan Rens Oudes.

In deze dienst zullen twee voorgangers voorgaan. Ds. Jan-Matthijs van Leeuwen zal de dienst leiden en de doop bedienen. Ds. Cornelis Hamstra zal de preek verzorgen. Hij is niet live aanwezig, het zal op de schermen worden geprojecteerd.

Er zal ook een groot scherm voorin de kerk worden geplaatst.

De collecte is vandaag bestemd voor WEC. WEC staat voor Wereldwijde Evangelisatie voor Christus. WEC Nederland is onderdeel van WEC International, een zendingsorganisatie die het Evangelie van Jezus Christus wil verkondigen op plekken waar dit nog niet of nauwelijks is gebeurd. De primaire focus van WEC is het stichten van christelijke gemeenten op plaatsen waar die nog niet zijn.

Er is kinderbijbelklas voor groep 1-4 in Achter de Koepel.