Leerdienst 27 november 2022
Koepelkerk
27 nov 2022

Kerkdienst Leerdienst 27 november 2022

Een leerdienst met Prof. dr. de Ruijter n.a.v. zijn boek over liturgie "De hemel op aarde"

In deze leerdienst houd Prof. dr. Kees de Ruijter (emiritus hoogleraar praktische theologie, TU Kampen) een voordracht naar aanleiding van een boek van zijn hand “De hemel op aarde” uit 2021. Dit boek heeft de taakgroep eredienst het afgelopen jaar gebruikt als basis voor het bijwerken van de visie op liturgie en eredienst. U kunt de artikelen die hierover zijn geschreven terugvinden achter de login op koepelkerk.nl.

Tevens kan deze leerdienst worden bijgewoond als voorbereiding op de twee leerhuis bijeenkomsten in de kruiskerk (dinsdag 6 en woensdag 14 december).

Ter introductie van het onderwerp kunt u een prachtig artikel lezen van Kees de Ruijter dat recent verschenen is in Onderweg “Een tempel in herbouw”:

shorturl.at/itUY1

Zoals gebruikelijk is er in deze leerdienst alle ruimte voor interactie met de spreker en met elkaar onder het genot van een hapje en drankje.