Leerdienst 22 januari 2023
22 jan 2023
22 jan 2023

Kerkdienst Leerdienst 22 januari 2023

Naast Arnhemmer en elektrotechnicus is Mattias theoloog en schrijver. De afgelopen jaren heeft Mattias veel geschreven over de Woestijnvaders. Zijn boek met deze titel won in 2015 de prijs voor beste theologisch boek van het jaar.

Mocht u alvast wat meer willen lezen over de woestijnvaders dan kan kunt u alvast wat verhalen vinden via de volgende link:

Mattias zal tijdens deze leerdienst inzoomen op de woestijnvaders zelf, hun levenshouding en hun inspirerende levens. Unieke verhalen uit het eerste millennium met diepe wijsheden die ons ook vandaag weer inspireren.

Ook bij deze leerdienst zal er weer ruim de mogelijk zijn voor interactie met de spreker en met elkaar onder het genot van een hapje en drankje.