Kerkdienst zondag 27 augustus
27 aug 2023

Kerkdienst Kerkdienst zondag 27 augustus

Welkom in deze kerkdienst

Welkom in deze kerkdienst waarin onze eigen voorganger, ds. Cornelis Hamstra, voor zal gaan.

De kerkdienst zal in het teken staan van psalm 56, als onderdeel van het psalmenproject van deze zomer.

De muzikale begeleiding van deze dienst is in handen van organist Gerjan Smit en combo 2.

De collecte tijdens de dienst is bestemd voor Het Scharlaken Koord.

Er zal nog geen kinderbijbelklas zijn tijdens de kerkdienst vanwege de zomervakantie.

Er zijn nog een aantal kaartensets te koop met de kunstwerken van de expositie in A5-formaat. Een set kost €45 en kan bij de koster per pin worden afgerekend. De helft van de opbrengst is bestemd voor het Steunfonds Koepelkerk.

Daarnaast zijn er ook nog boeken te koop die 10 jaar geleden zijn uitgegeven vanwege de verbouwing van de kerk die toen net had plaatsgevonden. Deze is €9,95 en kan ook per pin bij de koster worden afgerekend. De volledige opbrengst is voor het Steunfonds Koepelkerk.