Leerdienst zondag 8 oktober 2023
08 okt 2023
08 okt 2023

Kerkdienst Leerdienst zondag 8 oktober 2023

Geïnspireerd door het Samen Jong gedachtengoed willen we als gemeente het werken mét en aandacht voor jeugd en jongeren in de Koepelkerk prioriteren.

Anko Oussoren adviseert en begeleidt gemeenten op het gebied van jeugdwerk en intergenerationeel kerk-zijn. Je kunt meer over Anko lezen via ondermeer <a href='https://kerkpunt.nl/medewerker/anko-oussoren/'>deze link.</a>

<i>'Jeugdwerk is een ontmoetingsplek waar geleerd wordt om onderdeel te zijn van de geloofsgemeenschap van verschillende generaties.’</i>

Tijdens deze leerdienst zal Anko dieper ingaan op Samen Jong en delen uit zijn ruime ervaring in het werken met Jeugd en Jongeren. Zoals gebruikelijk zal er alle ruimte zijn voor interactie met de spreker en met elkaar.

Na de dienst kun je blijven napraten onder genot van een hapje en drankje.