Leerdienst 5 november 2023
05 nov 2023

Kerkdienst Leerdienst 5 november 2023

God is jong!

Deze middag zal er een leerdienst in de Koepelkerk zijn met als spreker dominee Tim Vreugdenhil.

God is jong!
Nee, dat is niet bedacht door een of ander marketingbureau. ‘God is jong’ is de titel van een klein boekje van paus Franciscus. De paus wordt volgend jaar 88 en blijft toch fenomenaal goed in het omgaan met jongeren. Hij ziet en hoort ze echt. Jongeren lijken meer op God dan ouderen, vindt de paus. God is jong. God houdt van innovatie, van verwondering, van dromen.
Predikant Tim Vreugdenhil uit Amsterdam geeft op 5 november een korte introductie in deze gedachten van de paus. Daarna gaan we ze samen toepassen. Hoe jong is Arnhem, hoe jong is de Koepelkerk, en hoe jong is Nederland? Of nog spannender: hoe jong ben jij zelf?

Na de dienst kunt u blijven napraten onder genot van een hapje en drankje.