Kerkdienst NGK Arnhem-Koepelkerk
23 jun
23 jun

Kerkdienst Kerkdienst NGK Arnhem-Koepelkerk

Welkom in deze feestelijke kerkdienst waarin onze eigen voorganger, ds. Cornelis Hamstra, voor zal gaan.

Tijdens de dienst zullen 9 jonge vrouwen belijdenis van hun geloof afleggen.

Tijdens de dienst is er Kinderbijbelklas voor groep 5-8.

Ook zal groep 8 van de Kinderbijbelklas een zegen meekrijgen nu ze de Kinderbijbelklas gaan verlaten.

De collecte is bestemd voor Soepfiets Leger des Heils. Wekelijks gaat de soepfiets van het Leger des Heils een avond op pad door het centrum, gewapend op fietsen met koffie, thee, vers gemaakte soep, brood, sokken, ondergoed, handschoenen en slaapzakken, om in contact te komen met mensen die op straat leven. Elke avond gaan twee vaste medewerkers (veldwerkers) en een vrijwilliger de straat op. Van alles wat we uitdelen zijn ze afhankelijk van donaties.

Na afloop van de dienst is er koffie, thee en limonade op het kerkplein voor de kerk.

Vandaag is ook het NK wielrennen in Arnhem. Let erop dat dit gevolgen kan hebben voor je reis naar de kerk. De parkeergarages zijn gewoon beschikbaar. Vooral vanuit de richting Velp en Alteveer/Craneveld zal er hinder kunnen zijn. De start van de ronde is vanaf de Markt. Die zal geheel afgesloten zijn.

Het advies is om zoveel mogelijk met de fiets naar de kerk te komen.

De organisatie heeft wegafsluitingen ook doorgegeven aan de leveranciers van de belangrijkste navigatiesystemen.

Voor de veiligheid van omwonenden en rijders zijn de volgende wegen (deels) afgesloten voor fiets- en autoverkeer op zondag vanaf 09.30 tot 17.30 uur: Schelmseweg, Deelenseweg, Cattepoelseweg, Beethovenlaan, Oremusplein, Kluizenweg, Wagnerlaan, Apeldoornseweg en de Sonsbeeksingel. De Zijpendaalseweg is dicht van zaterdag 08.00 uur tot zondag 21.00 uur.

Meer informatie vindt u op de website van NK Wielrennen