Kerkdienst NGK Arnhem-Koepelkerk
25 aug
25 aug

Kerkdienst Kerkdienst NGK Arnhem-Koepelkerk

Welkom in deze kerkdienst waarin onze eigen voorganger, ds. Klaas de Vries, voor zal gaan. Hij zal met ons stilstaan bij Jesaja 55: 6-9.

De collecte tijdens de dienst is bestemd voor Leef! Wolfheze. Ontmoeten, verbinden en geloven. Leef! Wolfheze is een open groep mensen die elkaar meestal ontmoet in de Heerlijkheid Wolfheze. Er zijn diverse activiteiten gericht op ontmoeting. Ze verbinden zich daardoor aan elkaar en kunnen zo ook de diepere lagen van het leven met elkaar delen. Ze doen dit vanuit een christelijke levensvisie.

Na de verkondiging kun je in Onder de Koepel voor je laten bidden. Ons gebedsteam staat daar voor je klaar.

Vandaag is er nog geen kinderbijbelklas. Vanaf startzondag, op 15 september, zal er weer elke week kinderbijbelklas zijn in Achter de Koepel.

In Achter de Koepel is er tijdens de dienst crèche voor de kleinsten die al kunnen lopen.

Na de dienst is er op het plein voor de kerk gelegenheid om onder het genot van een kopje koffie of thee elkaar te ontmoeten.