Band begeleiding bruiloften, trouwdiensten

Als “Sing it Out”, worden we geregeld gevraagd om te begeleiden bij bruiloften, trouwdiensten. Iets dat we graag doen. Elke bruiloft is een bijzonder moment waar we met veel plezier een bijdrage aan leveren.

Als bandleden willen we daarom altijd graag kijken of het ons lukt om iets met ons werk, of andere bezigheden te schuiven zodat we inderdaad kunnen oefenen en spelen. Tegelijkertijd zitten hier natuurlijk voor ons ook grenzen aan. Dus als een bruidspaar graag ons als band bij de trouwdienst wil hebben, is het belangrijk om dat tijdig aan te vragen.

Om dat zo gemakkelijk mogelijk te maken willen we je vragen om onderstaand formulier in te vullen. Met die informatie kunnen wij dan z.s.m. kijken of het ons lukt om een band samen te stellen. Wij streven ernaar om binnen 4 weken aan te geven of wij wel/niet een band kunnen samenstellen op jullie speciale dag.

Nog even een paar praktische punten:

• Als band vragen we voor het spelen in trouwdiensten een bijdrage van € 250. Van dit geld betalen we bijvoorbeeld de parkeerkosten/eventueel avond eten, of organiseren we trainingen voor ons als band en investeren we in materialen die we nodig hebben bij het spelen. Jullie dragen dus daarmee zelf ook bij aan de kwaliteit die we graag aan jullie willen leveren. Hier bovenop komen eventuele reiskosten: we gaan daarbij uit van 19 cent/km per bandlid, gerekend vanaf de Koepelkerk.
  • Na het versturen van onderstaand van onderstaand formulier krijg je automatisch een mail met daarin nog wat extra informatie. Mocht je die niet binnenkrijgen, controleer dan even je spam-inbox of neem contact op met de webbeheerder.
  • Zodra de band bekend is krijgen jullie (ceremoniemeesters) een vast contactpersoon vanuit die band. Op die manier kunnen jullie dan ook direct afstemmen met de desbetreffende band.
  • Als de locatie een nadere is dan de Koepelkerk geef dan door a) wie de contactpersoon is b) of er geluidsapparatuur aanwezig is en zo ja welke precies.

Voor nu in elk geval heel veel succes met alle voorbereidingen en wellicht tot op jullie trouwdag!

Ruimte huren?

Ben je op zoek naar een mooie ruimte voor een stijlvolle gebeurtenis?

Voor informatie over de mogelijkheden en een vrijblijvende offerte kun je contact opnemen met de koster van de Koepelkerk via koster@koepelkerk.nl of tel. 06- 109 789 61.

Koepelkerk: Jansplein 60, 6811 GD Arnhem.
Achter de Koepel: Janspoort 2, 6811 GJ Arnhem.