Kerkelijke huwelijksbevestiging

Jij en je geliefde hechten er waarde aan om niet alleen voor de wet te trouwen, maar om dit ook te laten bevestigen in een kerkelijke ceremonie. Hiervoor is de Koepelkerk bij uitstek dé locatie om met vrienden en familie samen te komen.

Op dit moment zijn 100 aanwezigen toegestaan bij een kerkelijke huwelijksbevestiging. Als bruidspaar voor in de kerk, en jullie gasten letterlijk om jullie heen.

Daarnaast is het mogelijk om eerst jullie burgerlijke huwelijk te laten sluiten. Vervolgens kan het huwelijk dan op dezelfde locatie kerkelijk worden bevestigd.

Voor de actuele tarieven kunt je contact opnemen met de beheerder.

Als jullie het burgerlijk huwelijk aansluitend voor de kerkdienst willen laten plaatsvinden, zijn daar geen extra kosten aan verbonden.

Livestreaming

Het kan zijn dat jullie graag nog meer mensen mee willen laten kijken bij de sluiting van jullie huwelijk. Of dat iemand niet daadwerkelijk live aanwezig kan zijn tijdens dit moment. De Koepelkerk beschikt over moderne camera’s en andere apparatuur om de huwelijksvoltrekking in HD kwaliteit te kunnen livestreamen. Informeer naar de mogelijkheden!

De zalen van de Koepelkerk zijn 6 dagen per week te huur. (maandag t/m zaterdag) Op zondag zijn de kerk en het gebouw Achter de Koepel in gebruik voor kerkelijke activiteiten.

koster@koepelkerk.nl | +31 6 109 789 61

Ruimte huren?

Ben je op zoek naar een mooie ruimte voor een stijlvolle gebeurtenis?

Voor informatie over de mogelijkheden en een vrijblijvende offerte kun je contact opnemen met de koster van de Koepelkerk via koster@koepelkerk.nl of tel. 06- 109 789 61.

Koepelkerk: Jansplein 60, 6811 GD Arnhem.
Achter de Koepel: Janspoort 2, 6811 GJ Arnhem.