Het Leerhuis – Aanbidding: theorie en praktijk

Gebed en aanbidding zijn fundamenten van ons geloof: Wist je dat er in de Bijbelse grondtekst verschillende woorden zijn die over aanbidding gaan en een eigen bijzondere betekenis hebben? Dat deze verschillende betekenissen kunnen bijdragen aan een bredere uiting en wijze van aanbidding? Waarom heeft aanbidding eigenlijk zo'n belangrijke en prominente plaats in de bijbel en wat betekent dat voor ons vandaag?

Op 21 januari 2024 willen we met elkaar ontdekken wat aanbidding is. Deze avond horen we van de betekenissen van aanbidding, maar gaan we ook in de praktijk aanbidden. Ds. Marco de Best zal het theoretische gedeelte voor zijn rekening nemen, maar we oefenen ook in de praktijk. Jaap Schoenmakers zal ons meenemen in de praktijk van de aanbidding.

Daar zullen vermoedelijk nog andere musici bij assisteren. Hopelijk daagt dit je uit om je aan te melden! Aanmelden is fijn, maar als je toch wilt komen zonder aanmelden: van harte welkom!

Het Leerhuis is in de Kruiskerk, 21 januari 2024 van 19.30 tot 21.30 uur.

Opgeven kan bij Aike Hilvers op het volgende e-mailadres: leerhuis@kruiskerk-arnhem.nl. Deze keer zijn er geen kosten verbonden aan dit leerhuis.