Koepelkerk participeert in Green Deal voor Arnhemse gebedshuizen

Vandaag, 22 september 2023, heeft de voorzitter van de Commissie van Beheer van de Koepelkerk zijn handtekening gezet onder de Green Deal voor Arnhemse gebedshuizen. Dit deed hij namens de gehele Koepelkerkgemeenschap. We zijn blij dat de gemeente Arnhem het voortouw neemt om eigenaren van (monumentale) gebedshuizen te helpen bij het proces van verduurzaming. We […]

We zijn blij dat de gemeente Arnhem het voortouw neemt om eigenaren van (monumentale) gebedshuizen te helpen bij het proces van verduurzaming. We kijken er naar uit om samen met de gemeente Arnhem en de andere partners de komende jaren samen op te trekken om te zoeken naar manieren om een substantiële bijdrage te leveren aan de opdracht tot verduurzaming die wij allemaal hebben.

Wij geloven dat deze wereld niet van onszelf is, maar dat we het als rentmeesters in bruikleen hebben gekregen. Het is onze taak om Gods wereld beter achter te laten voor diegenen die na ons komen.

Als je vragen, suggesties of tips hebt rondom deze verduurzamingsslag, neem dan contact op met onze beheerder via koster@koepelkerk.nl