Online Bevrijdingsconcert door Duo Virtuoso

Op zaterdag 5 mei verzorgt Duo Virtuoso een online Bevrijdingsconcert vanuit de Koepelkerk in Arnhem.

Het duo, bestaande uit pianist Mark Brandwijk en organist Reinier Korver, maakt een muzikale reis door Europa en besteedt extra aandacht aan Nederlandse volksmuziek. Zo brengt het duo een spectaculair arrangement van het aloude Valerius-lied ‘Merck toch hoe sterck’ voor orgel vierhanden en staan bekende klassiekers als de Spaanse Dansen en An die schönen blauen Donau op het programma. Het concert is vanaf 20.00 uur gratis te bekijken via het YouTube-kanaal van het duo.

Mark en Reinier vullen elkaar daarbij maximaal aan, en het duo kan in allerlei combinaties uit de voeten. Kijk voor meer informatie op www.duovirtuoso.nl of abonneer op het YouTube-kanaal.