Twee nieuwe voorgangers

Als Koepelkerkgemeenschap zijn we dankbaar en blij dat we binnenkort twee nieuwe voorgangers mogen verwelkomen. Afgelopen week heeft ds. Klaas de Vries van de Tituskapel in Amsterdam-West het beroep naar onze gemeente aangenomen. Vandaag heeft kandidaat Laurens Odding ook het op het aan hem uitgebrachte beroep aangenomen. Onze huidige predikant, ds. Cornelis Hamstra, is vanaf […]

Onze huidige predikant, ds. Cornelis Hamstra, is vanaf 1 februari aangesteld aan de Christelijke Hogeschool Ede als docent systematische theologie. Hij werkt de komende tijd nog voor 40% voor de Koepelkerk om zijn werkzaamheden hier af te ronden.

Kandidaat Laurens Odding zal vanaf 1 maart in dienst treden. De indiensttreding van ds. Klaas de Vries zal binnenkort bekend worden gemaakt.

Kandidaat Laurens Odding gaat fulltime aan de slag als gemeentepredikant. Ds. Klaas de Vries krijgt een betrekking van 0.8 fte als gemeentepredikant.

Naast deze mensen heeft de Koepelkerk ook diaconaal stadwerker Wim Bos in dienst voor 0.4 fte en koster-beheerder Derk Harlaar voor 0,8 fte.