Zondag 14 mei kerkdienst in de Eusebius

Komende zondag 14 mei is er een feestelijke dienst in de Grote of Eusebiuskerk Arnhem vanwege het landelijk samengaan van de Gereformeerde Kerken vrijgemaakt en de Nederlands Gereformeerde Kerken in de Nederlandse Gereformeerde Kerken. (Er is dan geen dienst in de Koepelkerk.)

Deze dienst begint om 10 uur. De voorgangers zijn  ds. Cornelis Hamstra van de Koepelkerk en ds. Taco Postuma van de Kruiskerk. Er zal ook veel muziek zijn door musici uit beide kerken.

Na afloop is er koffie/thee/limonade met wat lekkers erbij gebakken door mensen van de twee kerken.

Kinderen

Er is geen kindercrèche. De kinderen van groep 1-6 zullen onder begeleiding van de Eusebius naar de Koepelkerk gaan voor kinderbijbelklas. Uiteraard worden ze ook weer bij de Eusebius terug gebracht aan het einde van de dienst.

Parkeren

Parkeren kan in de buurt van de kerk op straat (beperkte mogelijkheden) of in de parkeergarage aan de Broerenstraat. Met de fiets is ook heel handig.

Dienst meemaken

Je bent van harte uitgenodigd om deze dienst mee te maken. Ook kun je de dienst via YouTube volgen.

Komende zondag 14 mei zal er geen reguliere kerkdienst in de Koepelkerk gehouden worden.