Tafeltijd van Wijdekerk
19 sep 2021
19 sep 2021

Groepsactiviteit Tafeltijd van Wijdekerk

Evenement van Wijdekerk.nl. Zondag 19 september 2021 van 19.30 - 21.00 (inloop vanaf 19.15 uur). Deelname is gratis, duur 1,5 uur.

Geloof je en/of ben je LHBT+ of gewoon geïnteresseerd? Ga met elkaar aan tafel onder genot van een fijne maaltijd in gesprek over zingeving en geloof.
Wegens de corona-maatregelen is er helaas geen gedeelde maaltijd, wel is er koffie/thee/anders.

TafelTijd is een initiatief van Wijdekerk om door het l and heen met LHBT+’ers en
betrokkenen samen kerk t e zijn. Centraal staat: niet elkaar overtuigen, maar inspireren, steunen, bemoedigen en aanvaarden i n de liefde van Jezus Christus. Iedereen is van harte welkom, wel is het belangrijk om je aan te melden i.v.m. corona-maatregelen.

Aanmelden kan alleen per e-mail: tafeltijdarnhem@gmail.com.
Voor meer algemene informatie: w ww.wijdekerk.nl of mail naar info@wijdekerk.nl
De locatie is in het centrum van Arnhem, een paar minuten lopen vanaf Centraal Station Arnhem.