Kinderconcert door Marcel Zimmer
11 dec 2021

Concert Kinderconcert door Marcel Zimmer

Deze ochtend geeft Marcel Zimmer een interactief kinderconcert

Wat leuk dat je naar het concert van Marcel Zimmer wilt! We hopen dat het concert door kan gaan. Het is belangrijk dat jij jezelf registreert voor dit concert. Dan weten we precies hoeveel mensen er komen.

Het concert is helemaal gratis. Je hoeft van tevoren geen kaartje te kopen. Wel is er bij de uitgang een pot waar je een gift in mag doen. Ook mag je via de website van de Koepelkerk een donatie overmaken.

Het concert begint om 11 uur. Om half 11 gaan de deuren van de kerk open.

Vanwege de huidige regels rondom corona kunnen er maximaal 200 bezoekers naar dit concert. Het zou natuurlijk heel gaaf zijn als er zoveel mogelijk kinderen kunnen komen. Daarom mag er per gezin maar 1 begeleidende volwassene mee. Ook is het mogelijk om je kinderen bij één van de vrijwilligers af te geven. Dan zorgen wij dat zij een mooi plekje krijgen. Uiteraard verwachten wij dat de kinderen dan om 12u weer opgehaald worden.

Vanaf 13 jaar is het tonen van een geldige QR toegangscode verplicht. Zonder geldige toegangscode mag je dan helaas niet naar binnen. Kinderen van 12 jaar en jonger mogen zonder toegangscode naar binnen. Mocht u als volwassene geen toegangscode hebben, dan mogen uw kinderen wel onder begeleiding van onze vrijwilligers naar binnen. Om 12 uur zullen uw kinderen dan weer buiten bij u afgeleverd worden.

Om bij het concert te kunnen zijn moet je onderstaand formulier helemaal invullen. De bevestigingsmail die je dan krijgt moet je laten zien bij de ingang van de kerk.

Kaartjes reserveren: Reserveren