Candlelight: Coldplay meets Imagine Dragons
16 nov
16 nov

Concert Candlelight: Coldplay meets Imagine Dragons

⭐ Candlelight-concerten brengen de magie van zintuigprikkelende live-muziekervaringen naar wonderbaarlijke locaties in Arnhem. Koop nu je tickets voor Candlelight: Coldplay meets Imagine Dragons bij de warme gloed van kaarslicht!

• Coldplay - Clocks
  • Coldplay - Something Just Like This
  • Imagine Dragons - Radioactive
  • Coldplay - Adventure of a Lifetime
  • Coldplay - Fix you
  • Imagine Dragons - Natural
  • Imagine Dragons - Next to Me
  • Coldplay - The Scientist
  • Imagine Dragons - Follow You
  • Imagine Dragons - Bad Liar
  • Imagine Dragons - Believer
  • Coldplay - Sky Full of Stars
  • Coldplay - Viva la Vida

Artiesten

• Strijkkwartet - Hydra Quartet

Voor meer info en kaartverkoop kun je hier klikken.

Over Candlelight-concerten
De Candlelight-concerten zijn een reeks originele muziekconcerten, gecreëerd door Fever, om klassieke muziek toegankelijker te maken. Deze innovatieve formule presenteert een unieke live muziekervaring door middel van een gevarieerd aanbod van programma's voor alle smaken, gespeeld door lokale muzikanten op verschillende prachtige locaties, waar de ruimte en artiesten verlicht worden door duizenden kaarsen. Oorspronkelijk was dit unieke concept gereserveerd voor klassieke muziekconcerten. Stukken van de beste componisten, zoals Vivaldi, Mozart en Chopin zouden het merendeel van de muziek uitmaken.Vandaag de dag is onze muzieklijst echter uitgebreid met veel verschillende thema's en genres, zoals tributes aan hedendaagse artiesten zoals Queen, ABBA, Coldplay en Ed Sheeran. Ook concerten gewijd aan anime, filmsoundtracks en andere interessante thema's maken nu de dienst uit. Hiernaast is deze multisensorische ervaring ook geëvolueerd naar verschillende elementen, zoals balletdansers of luchtacrobaten, en andere genres, zoals jazz, soul, opera, flamenco en meer.

Over Fever
Fever is het toonaangevende wereldwijde platform voor het ontdekken van live-entertainment, dat sinds 2014 miljoenen mensen heeft geholpen om van de beste ervaringen in hun steden te genieten. Met als missie om de toegang tot cultuur en live-entertainment te democratiseren via het platform, inspireert Fever gebruikers om te genieten van unieke lokale ervaringen en evenementen, van immersieve tentoonstellingen, interactieve theater ervaringen en festivals tot moleculaire cocktail pop-ups, terwijl het de makers met data en technologie in staat stelt om ervaringen over de hele wereld te creëren en uit te breiden.

Over de locatie

Deze Candlelight-concerten staan erom bekend klassieke muziekuitvoeringen uit de traditionele muziekzalen en concertzalen te halen en naar unieke en toegankelijke locaties te brengen die deel uitmaken van de culturele scene van de stad. Zo probeert Fever de barrière naar klassieke muziek te evenaren en op die manier culturele uitwisseling en activiteiten te bevorderen. De Koepelkerk, met haar rijke geschiedenis, prachtige ontwerp en uitstekende akoestiek midden in het hart van Arnhem is daardoor een perfecte locatie voor dit concept.