Inventarisatie kerkelijke bijdrage 2023

Om een goede begroting voor het komende jaar te kunnen maken willen we graag weten op welke geldelijke ondersteuning we vanuit de gemeente kunnen rekenen. Met uw financiële bijdragen worden de kosten van de kerk zoals traktementen/salarissen, de leerdiensten, het jeugdwerk, de gebouwkosten, kerkelijk afdrachten e.d. betaald. Die kosten moeten we met elkaar opbrengen. Daarvoor is er de financiële- of kerkelijke bijdrage die van ieder lid wordt verwacht. In de e-mail treft u een uitgebreider bericht aan en een formulier om in te vullen. Graag zien wij dat u het formulier voor 17 december invult en indient. Meer informatie voor gemeenteleden.

Alvast hartelijk dank,

Anton Lourens
Taakveldouderling Beheer & Organisatie

Bid je mee?

Meld je aan voor het stadsgebed en kom op de mailinglijst en ontvang eens per maand een e-mail met de gebedspunten voor de komende periode. Zo kan jij, je gezin, je gebedsgroep of je kring, altijd betrokken meebidden.

Nu aanmelden